Keskustelu

Päävalikko -> Yleistä -> Baseball Esittelyt / Juniorit

Pulla / 17.05.2005 11:48:36
Oiskohan mitenkään mahdollista järjestää siten että tänne liiton sivuille tulisi joku linkki tms. sellaisen ihmisen mailiin josta lajista kiinnostuneet (koulut, iltapäiväkerhot) pystyisivät "tilaamaan" esittelyn koululleen?

Ajattelin asiaa lähinnä siksi että itse tälläkin hetkellä järjestän esittelytilaisuuksia ja yritän aina haalia auttajat sieltä mistä saan (Lähinnä Tony tai joku exposin jätkä). Jos jokaisesta joukkueesta joku (yksi tai kaksi) henkilö ilmoittautuisi "esittely vapaaehtoiseksi" ja laittaisi yhteystietonsa jonnekkin niin saisimme ensinnäkin toimivan esittelijä porukan ja sitä kautta ehkä saisimme järjestettyä varmastikkin enemmän tilaisuuksia. Esittelyiden ajankohdat ovat tietenkin hieman hankalat koska ne sijoittuvat klo 12-17.

Tällähetkellä varmastikkin pystyisin järjestämään muutamia tilaisuuksia mutta en niitä yksin pysty mitenkään järjestämään.

Pystyisikö liitto esim maksamaan kilometrikorvauksia tai edes jonkin näköistä palkkiota näistä tilaisuuksista?
Antonio / 17.05.2005 23:52:50
Hienoa kuulla että tällaistakin hommaa joku tekee. En usko että musta on tuohon hommaan, mutta toivon että tuollaset hankkeet onnistuu ja että saataisiin enemmän junioreita mukaan pelailemaan rakasta lajiamme...
Finnblue / 18.05.2005 01:58:06
Allekirjoittaneeseen voi ottaa yhteyttä, on kokemuksia em. esittelyistä.

Mika
Pulla / 18.05.2005 09:36:25
Quote:

Allekirjoittaneeseen voi ottaa yhteyttä, on kokemuksia em. esittelyistä.


Juuri Tämän takia mä sitä ns maililistaa pyytelin koska ei ole tietoa että miten niihin kiinnostuneihin ihmisiin edes saa yhteyden.

Ne jotka ovat kiinnostuneet näistä jutuista niin laittakaa vaikka mulle mailia:
[email protected]

Josko liitto vois nyt saada vaikkapa jotain aikaan myöskin tämän asian suhteen?!?!?!?
Janne / 18.05.2005 09:51:32
Quote:



Josko liitto vois nyt saada vaikkapa jotain aikaan myöskin tämän asian suhteen?!?!?!?


Liitolla, tai siis liiton hallituksella johon tässä tunnutaan viittaavan, ei ole "esittelyvastaavaa", joka ylläpitäisi esittelijälistoja tms. Voimme kuitenkin pitää hallituksen puolesta pikakokouksen, jossa nimitämme sinut Pulla asian hoitajaksi. Tämä ei todellakaan ole sen vaikeampaa tai virallisempaa - vain tekijöitä puuttuu. Ole hyvä ja laita viestiä esim. osoitteeseen janne.vartiainen at baseballfinland.com niin hoidamme asian kuntoon (=sinut liiton esittelyvastaavaksi) jo tämän illan aikana.
Pulla / 18.05.2005 10:37:34
Siis voin tietenkin ruveta "vastaavaksi" mutta ennen sitä haluan tietää ketkä lähtevät tähän remmiin mukaan.

Jokaisesta joukkueesta mielellään yksi tai kaksi henkilöä, koska esittelyt sijoittuvat espoo, helsinki, vantaa sektorille ja sitä myöten olisi aina hienoa pystyä "sijoittamaan" lapset lähimpään joukkueeseen.
Janne / 18.05.2005 18:58:29
Quote:

Siis voin tietenkin ruveta "vastaavaksi" mutta ennen sitä haluan tietää ketkä lähtevät tähän remmiin mukaan.


Tätä juuri tarkoitin sillä että tekijöitä puuttuu. Ideoita (hyviä sellaisia) on pilvin pimein mutta tekijätasoa ei läheskään riittävästi. Tarkoitushan on että ensiksi valitaan organisaattori, joka sitten lähtee kasaamaan tekijärinkiä. Hallituksella ei ole tarjolla valmiita listoja seurojen vapaaehtoisista (muuta kuin ehkä toimitsijoiksi ja niihinkin hommiin saavat järkkäilijät kammeta porukkaa puoliksi suostuttelemalla ja puoliksi uhkailemalla ).
Pulla / 18.05.2005 20:39:35
Joo ei muuta ku kaikista jengeistä kysely että kenellä on edes mahdollisuuksia tehdä tällästä hommaa...

Eli laittakaa tänne vaikkapa nimiä jos asia kiinnostaa tai sit mulle mailia
[email protected]
Pulla / 03.06.2005 08:17:46
Tällä hetkellä ilmoittauneita löytyy seuraavasti :

Expos : Miettinen, + kaikki muut jos on mahdollista töiltä
Puumat : Terho
IceB : Virkkunen
Giants : Tony?
A's : ?
Tigers : ?

Vaikka tigers onkin "toiselta puolelta" Suomea niin mielellään otan myös teiltä ryhmään jonkin henkilön jotta pystymme tulevaisuudessa pitämään yhteyttä asian tiimoilta.

PLAESE myös nuoria ja hyviä tulevaisuuden lupauksia ryhmään. OIKEESTI

A's nyt joku kiitos.....
Tigers.... SAMAT
Giants, I's Tony the only who is available?

Asia ei kuitenkaan voi olla pelkästään EXPOSin kontoilla. Kyllä mekin pärjättäs mutta onko siinä mitään järkee?1?!?! EI, SAMAT!!

Janne, mulle joku lajiin liittyvä mailiosote?!?!?!

TONY, när ska vi planera den nya finskspråkig broschyr för våra federation?
Janne / 05.06.2005 23:02:18
Quote:



Janne, mulle joku lajiin liittyvä mailiosote?!?!?!


? Siis tarkoitatko jotain yleistä liiton osoitetta? Sellaista ei ole, mutta sellaisen voinee luoda. Jaettaisiinko tätä siis kouluille, jotta ne voisivat olla SBSL:ään yhteydessä? Eikö tässä voi käyttää sun osoitettasi, kun hommaa vedät? Makko voi tietysti luoda sulle osoitteen [email protected] jos haluat (niin ei privaatti meiliosoite näy). Pistä mulle tai webmaterille (joka on Makko) meili niin saat halutessasi tuon baseballfinland.com -osoitteen.

Rekisteröidy   Kirjaudu sisään   Unohditko salasanasi?

Yhteistyökumppanit: